26 בדצמבר 2013

חגיגות היובל חלק שני - סינגפור

החגיגות נמשכות ......
את יום ההולדת עצמו חגגתי בסינגפור אבל בואו נתחיל מההתחלה(ומי שמצטרף כעת אתם מוזמנים לבקרו איתי ביעד הראשון -הונג קונג)....
לאחר טיסה בת 5 שעות נחיתה בשדה התעופה של סינגפור - יעילות זה שם המשחק .....לא הספקנו לקחת נשימה עמוקה והופ...אנחנו בחוץ. מונית למלון (שבשלב הזה עדיין נשמר בסוד) ואני חוקרת במבטיי את הסביבה. 
מבעד לזגוגית החלון אני מבחינה במבנה משונה במעט המתנשא באוויר 

  



 תראה, אני אומרת לזוגי, איזה בניין אנייה מדהים...זה בטוח מלון כלשהו. הזוגי שומר על פאסון, מהנהן בראשו אך בזווית פיו אני מבחינה בבדל חיוך. אט אט אנו מתקרבים והאסימון נופל ....זהו המלון שלנו....
WOW, זו היתה המילה היחידה שהצלחתי להוציא מפי כשהגענו. מלון ענק, המורכב משלושה מגדלים כאשר המגדל הראשון הוא היוקרתי יותר וכולל את הסוויטות וחדרים ע..נ..קיי..ם ומגדל 2+3 בעלי החדרים הקטנים יותר. ולמה אני מספרת את זה? כי.....כשהזוגי עשה check in הוא ביקש וקיבל ....שודרגנו בין רגע לחדר בקומה ה-41 של המגדל הראשון....לחדר מהמם, ענק ומפנק. 
הנוף שנשקף מהחדר היה זה.....


וכך זה נראה בזריחה ....



והנוף הנשקף מהבריכה בעת רחצה לילית מדהימה


בדיעבד התברר לי כי זהו המלון שכיכב בגמר המירוץ למיליון (שאני לא צפיתי בו) כך שאם תרצו לראות צילומים שלו תוכלו לצפות בקטעי הגמר cheeky
התחלנו את יומנו ברובע ההודי וכמובן שבחנות הענק מוסטפא ....חנות מרשימה בגודלה (בלשון המעטה) ובמחירים נמוכים, אם כי יש לשים לב גם נתקלנו במוצרים היקרים יותר ממקביליהם בארץ. שיטוט ברחובות הרובע ובצפייה בבתים, באדריכלות ובצבעוניות ....




הרובע הסיני המאופיין בעיקר בשווקים הרגילים וב...מקדש הינדי שעומד במרכזו 



ואם שווקים אז איך אפשר ללא ביקור ב-  BUGIS  STREET על שלל סמטאותיו  ....



פסל ה- merlion , פסלה הלאומי של סינגפור, עומד זקוף מול המלון אז איך אפשר שלא לצלמו 



את בוקרו של יום ההולדת בחרנו לפתוח בארוחת בוקר בגג העולם - ארוחת בופה יוקרתית בנוף מהמם. כן, קראתם נכון...אני....בופה....אז אין פלא שהמלצר ניגש לשאול אותי אם הכל בסדר כי בצלחתי היתה מונחת חביתה בלבדcheeky
בהמשך היום יצאנו לטיסה ב- Singapure Flyer וראינו את הסביבה מלמעלה וכך זה נראה 



מצד אחד 


ומהשני 


ואת מגרש הכדורגל הצף 


וחשבתם שאני לא אצטלם שם למעלה?


בילויי הערב והלילה מתרכזים רובם ככולם באזור Clarke Quay - איזור עמוס במסעדות ופאבים על המים 


יום נוסף בילינו בגנים המיוחדים שנמצאים ליד המלון - ניתן לשוטט בין השבילים (ומעליהם, בתשלום, כמובן) ולשכוח שאנחנו בעיר סואנת. 


וכך זה נראה מלמעלה (צולם מהגלגל)




ועוד פינות חמד בגנים 


ולרגע אל תחשבו שנפקד מקומם של הקניונים הענקיים - ראו את מערכת המדרגות הנעות 



ושל קישוטי החג 




הביקור בסינגפור הסתיים לו ואנחנו אורזים מזוודות וממשיכים לקוסמוי .....
אתם מצטרפים? 
ארזתם לבד? 




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה