23 בינואר 2014

פיצה פורטבלו

עד לפני שנים ספורות אם הייתי שומעת את המילה פטריות בכל צורת בישול שהיא הייתי נמנעת מלגעת. 
יום בהיר אחד השתנה לו הטעם ....כן, התחלתי לאכול פטריות ו...אהבתי cheeky
הזוגי הביא הביתה את פטריות הפורטבלו המדהימות האלו כאשר בגב האריזה מופיע לו מתכון לפיצה פורטבלו...אז שאני אמנע מלהכין. 


מנת פיצוץ בחלבונים ....
אז הנה המתכון כפי שהוא מופיע על גב האריזה(מיועד ל- 3 פטריות ) אני הכפלתי כמויות 
מלוי לפטריות : 
100 גרם גבינת עמק מגוררת
50 גרם גבינת פרמז`ן מגוררת
חצי גביע קוטג`
100 גרם גבינת מוצרלה
100 גרם גבינה בולגרית מפוררת 
1 ביצה
פלפל שחור גרוס
2 כפות רסק עגבניות מתובל 
פרורי פנקו 
ענף אורגנו (אני לא שמתי)
ההכנה 
קוטמים את רגלי הפטריות ומכינים חלל למלוי בתוך הפטריה.


מערבבים את שאר המרכיבים לבלילה אחידה במרקם קרמי. 



ממלאים את הפטריות בתערובת בנדיבות , מצפים בפרורי פנקו ומפזרים מעל מעט פרמזן. 


אופים בחום של 180 מעלות עד השחמה - יש לזכור שהפטריות מפרישות נוזלים באפיה ולכן יש לאפות מעט יותר מהנראה לעין (אצלי נאפה כ- 40 דקות). 




סימון תזונתילמנה-יחידהל-100 גרם
קלוריות (אנרגיה)396162
חלבונים (גרם)4016
פחמימות (גרם)146
שומנים (גרם)208
פורטל תזונה, דיאטה, מתכונים ואוכל
© אנלייזר למתכון
עלולה להיות סטייה בנתונים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה