3 במאי 2014

פשטידת פלאפל


ישראל חוגגת 66...




מתבקשת לה השאלה מהו המאכל הישראלי מכולם?

התשובה שלי....פלאפל....

לנו יש פלאפל , פאלפל , פלאפל ....

ופלאפל כמנה -מנה יש בה גורמי סיכון ...פיתה, כדורי פלאפל, צ'יפס מטוגן , סלט ירקות ועל הכל טחינה ריחנית הנוזלת ומרטיבה את תוכנה של הפיתה (במקרה הטוב, ובמקרה הפחות טוב אותנו...) יאמיייייי. כל כך טעים וכל כך משמין ...

אוףףף, מה עשיתי ? כעת בא לי פלאפל .....רוצה פלאפל עכשיו!!!

אה, אבל אני לא יכולה לאכול יותר משני ביסים....

אז מה עושים? חושבים וחושבים <אייקון של מגרדים את הפדחת>

אאוריקה ....פתרון אדיר לפלאפל ללא פלאפל, בערך...

אז מה היה לנו?

פלאפל מורכב מחומוס? אז לקחתי חבילת גרגירי חומוס מבושלים של סנפרוסט (לא, זו לא כתבת צרכנות)

טחנתי במעבד המזון ...

בפאלפל יש כוסברה? טוב, אני נמנית על מתעבי הכוסברה אז הוספתי צרור פטרוזילה קצוצה

2 בצלים בינוניים קצוצים

טחנתי ...

הוספתי 1/4 כוס מים, 1/4 כוס שמן ... עד שהתגבשה לה עיסה דביקה ...לפעמים יש צורך ביותר נוזלים

הוספתי תבלינים ...מלח, כמון , פלפל

להעביר את התערובת לתבנית משומנת ...שיטחתי והיידה לתנור ...

בערך 40 דקות בחום של 180 ....

חותכת ל - 15 חתיכות ו.....

בתיאבון

הנה גם לי יש פלאפל ...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה