12 במאי 2015

פשטידת בצל משודרגת לבריאות

טוב, המשפט הקבוע כמעט על חשיבות התזונה ומרכיביה .....אה, לא...לא תקבלו הרצאה....
אבל רק שתדעו שניתן להעשיר את האוכל במרכיבים בריאים .....אני למשל, הפכתי להיות מכורה לקוואקר (אין, אין כמו דייסת קוואקר בתוספת משהו מפנק כמו פרי, גרנולה, סילאן...) ואני מוסיפה אותו להרבה מאכלים נוספים.
קיבלתי מלייק אנד שר חבילה מפנקת ומה היה בה?
קופסת קוואקר להכנה מהירה (אני מכורה לה, אתם זוכרים?) , קונפיטורת תות שדה של יד מרדכי ותבנית נהדרת של סולתם רדד...
כך למשל, אני משדרגת את הפשטידות שלי בהוספת 2-3 כפות קוואקר לתערובת .....
הפעם הכנתי פשטידת בצל נהדרת
אז בואו נצא לדרך ....
6 בצלים קצוצים (הסלייסר עשה עבודה מצויינת)
100 גרם חמאה
להמיס את החמאה ולטגן את הבצלים עד ריכוך אך לא למוות
להוסיף שמנת מתוקה ולבשל דקה שתיים יחד.
לצנן ולהוסיף לתערובת
4 ביצים
50 גרם גבינה צהובה מגוררת
4 כפות קמח תופח
3 כפות קוואקר
כף קורנפלור
מלח, פלפל,
אגוז מוסקט
להעביר לתבנית משומנת שבתחתיתה מעט סולת
לאפות כשעה בחום של 180 מעלות בתנור שחומם מראש.
רוצים עוד ?
המתינו בסבלנות....יש עוד כמה וכמה רעיונות ....

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה