25 באוקטובר 2014

פאי תפוחי עץ

סוף השבוע כבר כאן ואני, כהרגלי, במרתון בישולים ואפייה ....והשבוע אני בהילוך כפול .....
נוסעים לבקר את הבת בבסיס .....סיבה למסיבה ....
תשאלו למה אני מצינת זאת?  אהה, כדי לתרץ עבורי את קיצורי הדרך שבהם הכנתי את פאי התפוחים surprise.
התוצאה מרשימה למדי והטעם טעים מדי cheeky והעוגה בהחלט בסכנת טעימה קטנה ממני ....כן, אני מאוהבת בעוגות תפוחים indecision ולכן, אין ספק שיהיה לי קשה מאוד הפעם ....
היכן היינו? כן, בקיצורי הדרך ....
במקום להכין בצק פריך הכנתי מבעוד מועד בצק פריך מתוק של מעדנות (לא, זו אינה סקירה צרכנית).
להכנת מלית התפוחים:
1 ק"ג תפוחי עץ גרני סמיט מקולפים וחתוכים לקוביות
3 כפות קורנפלור
2/3 כוס סוכר או תחליף סוכר
קינמון על פי הטעם.
בקערה לערבב את תפוחי העץ עם שאר המרכיבים.
לפרוש את הבצק על תבנית משומנת, כולל דפנות ולהדק היטב.
לחורר את התחתית עם מזלג
לשפוך את תפוחי העץ על התחתית.
להניח יריעת בצק נוספת מעל - אני הכנתי אותה כרשת (בכל זאת יש גבול לעצלנות cheeky) .אם אתם מניחים יריעה שלמה בצעו חתכים על מנת לשחרר אדים במהלך האפייה....
למרוח מעל ביצה טרופה.
לאפות כ- 50 דקות בתנור שחומם מראש ל- 180 מעלות. 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה