23 באפריל 2015

סולתם רדד וסלט קישואים

מתנות לחג ....מי לא אוהב? 
התחדשתי לי בסיר סוטאג' חדש ובעוד דברים נחמדים וכל זה למה? 
אז הסכיתו ושמעו....
במסגרת הפעילות של לייק אנד שר זכיתי לקבל את כרטיס מועדון הזהב של סולתם רדד ובו ההטבה ל- 50% הנחה לקנייה הראשונה בכל סכום שאקנה בחנויות הרשת. הכרטיס נותן גם הטבות נוספות כמו צבירת נקודות, הטבת הצטרפות של 50 ש"ח בקנייה מעל 100 ש"ח , הטבת יום הולדת (20% הנחה בחודש יום ההולדת), כפל מבצעים. 
שמתי פעמיי לחנות ...אה, לא....הפעם זו לא אני ....אני בהסגר ביתי מסיבות מסויימות ולכן ביקשתי מהזוגי שלי שייכנס לחנות וביחד עם נפלאות הטכנולוגיה זכיתי לחווית קנייה מהבית .....
הזוגי דיווח על אדיבות וסבלנות של המוכרות וחווית הקנייה היתה נעימה. 
חידשתי את מגוון סירי הסוטאג' שלי ....





ומה חשבתם? שאקנה סיר חדש ולא אחדש אותו במתכון לחג...מתכון מבית אימי ....
סלט קישואים בטעם כבד ....האם הוא אכן בטעם כבד אינני יודעת שכן אני ממתעבי המאכל הזה ....מה שאני כן יודעת זה שהוא טעים בטירוף וקליל מאוד להכנה. 
אז נתחיל בקיצוץ בצל וטיגונו עד הזהבה 
נקצוץ 6 קישואים בינוניים ונוסיף לבצל המטוגן.
אני קצצתי את הבצל והקישואים באמצעות המאסטר סלייסר. 
כאשר הקישואים מאודים ורכים נוסיף:
מלח, פלפל לבן, 
4 ביצים מגורדות. 
לערבב היטב. 
במתכון המקורי מוסיפים מיונז ...אני מוותרת עליו ...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה