4 באוקטובר 2014

עוגת יוגורט

התפנקתי לי בערב החג במארז יוגורט יופלה 99 שקיבלתי במסגרת "לייק אנד שר" ....
יופלה, מותג היוגורטים של תנובה, התחדשו בסדרת יוגורט פרי, 1% שומן, מופחת סוכר (ב- 43% סוכר מגביע רגיל ) המבוסס על שימוש בסטיביה (ממתיק טבעי) בטעמי תות, אננס ואפרסק. בכל גביע .....99 קלוריות .....
 כאשר הגיע המארז ישר נפתח מעדן התות שהוא הפייבוריט אצלינו במשפחה....הזוגי אמר טעים ואני אמרתי ...מתוק לי ...זה לא אתם, זו אני...רגילה לדיאט האמיתי, ללא סוכר בכלל...
התחלתי לאמץ את הנוירונים במוח במחשבה מה להכין וכמובן שמהר מאוד עליתי על  עוגת היוגורט של קרין גורן שנמצאת אצלי על הכוונת כבר זמן רב. 
יתרונה בכך שלא מלכלכים כלים רבים, כוס המידה הוא גביע היוגורט עצמו, כך שלא נשאר לשטוף הרבה כלים. 
מניחים בקערה :
גביע יוגורט (אני השתמשתי ביופלה 99 אפרסק)
2 גביעי סוכר
גביע שמן 
3 ביצים
כפית תמצית וניל (במקור 2 כפיות)
3 גביעי קמח תופח 
הוספתי נטיפי שוקולד צ'יפס (עטופים בכף קמח למניעת שקיעתם)
לערבב היטב לפי סדר רשימת המוצרים.
לשמן תבנית מאורכת (אינגלש קייק) להעביר את התערובת.
לאפות בחום של 200 מעלות בתנור שחומם מראש כ- 40 דקות. 
אני הכנתי כמות כפולה תוך הפחתת כמות הסוכר והשמן ואפיתי בתבנית סיליקון כ- 50 דקות. 




אופס...אחרי שהשתמשתי ביוגורט ואחרי שאכלו (ונהנו) מהשאר נזכרתי שמרוב שמחה וששון לא צילמתי ...אז הנה תמונה שנלקחה מהרשת


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה